به‌تازگي پترني از اينستاگرام مشاهده شده که نشان مي‌دهد اين پلتفرم قصد دارد لينک افزودني به کپشن عکس‌ها را پولي کند. افزودن لينک به قسمت کپشن براي برندها و حتي اينفلوئنسرهاي اينستاگرام کاربرد زيادي دارد و آن‌ها مي‌توانند براي تبليغات يا معرفي محصول به‌ دنبال‌کنندگانشان از اين لينک‌ها استفاده کنند؛ البته اين‌طور به‌نظر مي‌رسد که اينستاگرام تصميم گرفته است اين قابليت را براي کاربران پولي کند.


روز گذشته، مايک مورفي، از رسانه‌ي پروتکل، گزارشي درباره‌ي پتنت‌ شرکت‌هاي مختلف نوشت که در ميان آن‌ها، نام فيسبوک نيز به چشم مي‌خورد. به‌گفته‌ي مورفي، شرکت مالک اينستاگرام قصد دارد در افزودن لينک به توضيحات عکس، محدوديت‌هايي ايجاد و اين بخش را پولي کند. او براساس مشاهداتش در پتنت اينستاگرام مي‌گويد اين پلتفرم بابت افزودن هر لينک از کاربر دو دلار دريافت خواهد کرد. مبلغ يادشده براي افزودن لينک به چندين پست ممکن است هزينه‌ي زيادي براي اينفلوئنسر دربر داشته باشد؛ اما براي سرمايه‌گذاران فيسبوک سودآور خواهد بود.  



در سال 2016، اينستاگرام اولين‌بار اين پتنت را با عنوان «افزودن لينک پولي به توضيحات رسانه در سيستم شبکه‌ي اجتماعي» ثبت کرد تا اين شبکه‌ي اجتماعي به‌ازاي دريافت هزينه‌ از کاربر، لينک را به محتواي متني اضافه کند.



کاربران اينستاگرام براي معرفي محصول يا ارتباط به سايت مدنظر نمي‌توانند به قسمت توضيحات پست اينستاگرام لينک اضافه کنند و به‌ناچار اين لينک را در قسمت بيوگرافي پروفايل يا به‌همراه عکس يا ويدئو در استوري‌ قرار مي‌دهند که البته محدوديت‌هايي هم دارد. درواقع، کاربراني که بيش از 10،000 دنبال‌کننده يا تيک آبي دارند، مي‌توانند به استوري‌هايشان لينک اضافه کنند.





دريافت هزينه‌ از اينفلوئنسرها و برندها در اينستاگرام مي‌تواند درآمد سرشاري براي اين پلتفرم داشته باشد؛ البته اگر کاربران به پرداخت اين هزينه‌ تمايل داشته باشند. شرکت‌ها براي ثبت پتنت‌ محصولات و خدمات درخواست مي‌دهند که ممکن است به مرحله‌ي ثبت و اجرا نرسد؛ اما به‌احتمال زياد، اينستاگرام تصميم گرفته است دريافت هزينه براي ثبت لينک را اجرايي کند.


منبع : زوميت

 


 




مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها

Lisa سحر سلامت youmovies Charles Emmanuel ديوارپوش Elizabeth وکيل قرارداد متخصص و حرفه اي عشق فقط خدا Cindy Roberta